Stud není na místě, když se jedná o odbornosti ze zcela jiného oboru, než kterým je ten Váš! To je ale přece přirozené. Jestliže se Vám někdo posmívá, že Vám některé zkratky nejsou známé, pak jej odbourejte některou z těch Vašich specializovaných. Okamžitě uvidíte ústup z pozic takového posměváčka!
Ale k věci!
Učený z nebe nespadl. To je jednou jisté, jak facka. SEO je zkratkou, jejíž obsah dobře znají odborníci v oboru internetového marketingu. Souvisí to s pozicí v internetových vyhledávačích, jako je např. Seznam nebo Google. Jestliže Vám tedy někdo řekne: Zkus SEO, pak alespoň nyní víte, čeho se to týká, i když jen na laické úrovni.
· A proč byste měli vědět víc?
· Proč byste se měli začít učit, jak se dostat se svými webovými stránkami na přední pozice ve vyhledávačích?
· Jaký smysl by měla být Vaše zaneprázdněnost něčím, co Vás neživí?
· Není Vaším předmětem podnikání něco zcela odlišného, než se věnovat struktuře webových firemních stránek?
Pro tyto účely existují přece docela jiní odborníci v oboru. Představte si, že by se naopak oni hrabali ve Vašem obchodování, aniž by tomu rozuměli. To byste jim dal!
Nyní už přibližně víte, co je seo, proto byste se měli věnovat vyhledání takové společnosti, která Vašemu webu pomůže k předním pozicím ve vyhledávačích.
Není Vám snad něco jasné?
Zaráží Vás, proč byste se potřebovali se svými stránkami dostat na tyto přední pozice? Uvažujte logicky.
· Potřebujete vydělávat peníze?
· Je k tomu nutné, aby zákazníci nakupovali?
· Umí si najít Vaše firemní stránky?
Pokud odpovídáte na všechny otázky slůvkem ano, pak je zcela jasná odpověď i na Vaši otázku ohledně předních pozic. Vaši zákazníci musejí Vaši nabídku najít. A to hned po zadání klíčových slov.
SEO optimalizaceVašeho webu je tedy na místě! Ten, kdo Vám tuto eventualitu poradil, to s Vámi myslí dobře!